Locatie:
Op elke locatie mogelijk

Groepsgrootte:
Minimaal 10 personen

Prijs vanaf:
€ 95,- pp

Extra:

  • Opdrachten kunnen in onderling overleg aangepast worden (moeilijker/makkelijker; meer/minder actiegericht)

Klantgerichtheid pakket

Klantgerichtheid, een van de onderdelen van de succesformule voor ieder bedrijf/organisatie.  Maar slagen we er ook echt in?

In dit programma leren de deelnemers via een aantal originele momenten hun eigen klantgerichtheid aan te scherpen.

Een dagje FUN gaat hier hand in hand met LEREN. Aan het einde van een dagje vol verrassende ervaringen kijkt iedereen weer vol plezier uit naar de volgende klant.

  1. Intro
  2. Psychologie van de klant: wie is hij/zij, wat wil hij/zij, wanneer is hij/zij tevreden?
  3. Jezelf als klant: wanneer was je zelf al dan niet tevreden?
  4. De bedrijfs-Formule van de tevreden klant opstellen
  5. Extra kers op de taart
  6. De ultieme klantgerichtheid: Business etiquette. Een cross-activity met diner en wijnproeverij
  7. De eigen klanten in de groep brengen, live, per telefoon of op video, via survey.  Wat leren we hieruit?
  8. 2020, we zijn het meest klantvriendelijke bedrijf: welke kanalen, hoe reageren we …